Hellu!

Idag så vaknade jga vi 11 igen o de känns ruskigt skönt att sova så länge på morronen eftersom ja vet att snart e de slut på de roliga då jobbet börjar igen.
 
Men iaf idag så har brorsan o jag inte gjort allt för mycke mest tage de lilla lugna, de va meningen att vi skulle ha åkt på Dollar store men de bidde inte så, så vi tar de imorron...o så har ja lovat brorsan att om de e bra väder så ska vi dra på Tjärn o bada.
 
Så va har vi gjort för kul idag förutom typ ingenting så har vi kollat på film:
 
 
Den filmen kan ja verkligen rekomendera för den som kan hålla sina nerver i shack hehe
själv hade jag nog stryp hunden för länge sendan om de hade vare min... inte seriöst alltså men ja hade nog fått nog innan hunden hunne blive gammal... me tanke på att den hunden tuggade ju i sej allt han kom åt o då menar jag ALLT. hehe
 
 
O nu så här på kvällskvisten så blev brorsan o ja sugna på någe sött igen så vi bakade en kladdkaka som nu står i ugnen och gottar till sej.
 
Ska nog mezza över till gubben o höra om han e sugen på o se sista filmen med Asterix & Obelix.
 
 
 
Vi såg dom andra 2 igår.
 
 
Annars så blir de nog nån annan film i högen i brist på annat vättigt att göra. =P
 
 
Ne nu ska jag strax va lite social mot min bror.
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0