Hemma i Valdemarsvik igen

Nu e vi hemma i Viken (Valdemarsvik) igen efter att vi har vare några dagar i Örebro hos min storebror...
Dagarna hos min bror har vare sådär alltså både bra och dålig.
 
Vi har tyvärr inte kunnat göra speciellt mycket när vi var i Örebro eftersom vädret har vare dåligt.
Men vi han med en tur till Örebro slott och det va jätte kul.
 
 
Men iaf så kom vi hem till Viken igår och de va riktigt skönt att få sova i en riktig säng igen efter att ha fått sova på soffan dom dagarna dom vi var hos storebrorsan.
 
Ikväll så ska jag med en kompis på Titanix och de ska bli skitkul rent ut sagt.
Min kompis och jag var på Titanix förra sommaren med fast då spelade dom på Fyrudden i Gryt och denna gång ska dom spela på Kårhuset Trappan i Norrköping.
 
 
Lägger upp en litet bildspel så fort jag har sparat ner det i rätt format  =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0