Kvavt satan

Jag vet att man inte ska klaga på vädret och till viss del så gör ja inte de för de e varmt men kvavt..igår natt så blixtrade de och åskade men själv så har ja inte hört åskan men vaknade istället av att de blixtrade ute för de blev ju så ljust i mitt sovrum...eller de e ju inte mitt sovrum utan min lillebrors men jag lånar de nu under tiden ja e hemma hos mamma.
 
 
Idag så va jag o min kompis nere på Viken (byn) på Karnebåten och de va riktigt mysigt de.
Vi hade bestämt att vi skulle mötas vid kyrkogården men så va de ju de att jag va lite tidig så jag tänkte de att jag ska gå och möta henne men de va bara de att vi lyckadess gå om varandra så hon hade gått och väntat på mej nere vid mammas hus och jag hade gått enda hem till henne men eftersom hon inte va hemma så gick jag vägen tbx till kyrkogården och satte mej på trotoaren och väntade på henne, för jag tängte de att eftersom vi nu hade gått om varandra så väntar jag på henne där för om hon hade fått för sej att gå hem till sej igen så vi inte springer om varandra igen...för jag kan ju inte ringa till henne för att hon har ingen mobil, hon har haft en en gång i tiden men när den krachade så tyckte hon de att de va bättre utan den.
 
 
men iaf så hittade vi varandra tillslut och vid kyrkogården där vi skulle mötas. =)
Vi gick ner på Viken mot Kranebåten och gick en sväng där och kollade på båtarna...och eftersom hon är uppvuxen på en ö så kan hon ju lite om båtar och hon gillar inte dom klassiska vita "plast" båtarna....
 
men iaf när vi hade kollat klart på båtarna och handlat de vi ville så gick vi hem till henne en sväng och sen så gick vi en sväng bort till Banvallsstugan och Banvallen, vi gick omkring där och så fottade vi en hel del..
men i det stora hela så var det en toppen dag tsm med henne.
Vi avslutade våran dag med Karnevalståget innan vi skildes åt.
 
Tycker att de e så kul nu när hon bor på fastlandet så man kan umgås med henne när jag e hemma hos mamma.
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0