Min dag

Idag så har de vare en skön dag även om det började med att det åskade och blixtrade...
 
Jag & mamma drog in till Norrköping vid 2 tiden på dan och hämtade upp mammas "plastsyster" och så for vi upp till mormor o var där i några timmar, det var riktigt trevligt och kul att få träffa mormor igen då det var jätte länge sen sist jag var och hälsade på.
 
Efter att vi vare där i några timmar så for vi iväg på Donken (Mc Donalds) och käpte lite käk, efter de så for vi en sväng på Willys för vi skulle handla lite innan vi skulle lämna av mammas "platsyrra".
När vi hade lämnat av henne så for vi hem och när ja kom hem så har ja inte gjort allt för mycket.
 
 
ne nu ska jag strax ta och dejta min tandborste och sedan min kuudde =)
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0