Örebro

Hej hopp!
 
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg.
 
Nu har vi vare ca 1 dag i örebro och vi har inte gjort så jätte mycket men vi var ut på en liten Sighting tur för först hitta en loppis men både den vi hittade och Eriks hjälpen var stängt men så tog vi en sväng på Myrerna men vi handlade inte så mycket där för vi tycker att de va så dyrt där, men jag hittade ett par badshorts och så hittade ja en broderad flodhäst tavla  och då satt flodhästen i ett badkar med några ankor och jag visade den för mamma som blev helt lycklig så den köpte jag till henne och så köpte jag en kossa till min moster.
 
Bilder kommer senare på mitt lilla inköp.
 
 
När mamma och storebrorsan kommer tbx från affären så ska vi grilla lite.
 
Nu kommer ja inte på mer att skriva.
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0