SEMESTER =D

Idag så jobbade jag min sista dag eller snarare halvdag...jag slutade jobbet 11.15 idag men stannde kvar och käkade lunch där och surrade lite med mina kamrater innan jag pös iväg . Så nu har jag SEMESTER i 4:a veckor eller de blir ju 4:a veckor och 2½ dag =).
 
På jobbet så gjorde jag inget speciellt utan jag satt o löste korsord för de fanns ändå inget vättigt att göra.
 
Så innan jag knallade hem så gick ja in på ICA o handlade lite färdkost tills imorron som ja ska ha på tåget. När ja kom hem så har ja inte gjort så mycket, jag har surrat med mamma en hel del fast ja träffar henne imorron.
 
O så har jag dammsuge min lgh och så har jag diskat upp all disk så nu slipper ja o se den när ja kommer hem sen. Men kanske ska jag fixa lite ny disk för jag har ju lite ägg som ja måste göra mej av med så dom inte blir förstörda.
 
Har du/ni några bra förslag på vad jag kan baka för att bli av med mina ägg?
De får inte vara för komlicerat.
 
 
Jo just de ja får ju inte glömma o säja att jag och min kära storebror lyckadess bli osams idag med, inte för att de e någon nyhet för dom som känner oss då men ändå, nu va de ett tag sen sist jag blev så här tjurig på honom...
Jag e en riktig tjurskalle, istället för o bli förbannad på en gång så e jag långsint sådär och går gärna och tjurar ett tag..min storebror har försökt att få tag i mej för o snacka men ja vill inte snacka med honom än för jag e fortfarande småtjurig på honom.. o då blev vi osams vi 10 tiden idag. =D
 
Egentligen så blev vi osams för en jävla skitsak som hur länge vi skulle stanna hon honom om/när vi åker upp till honom i Örebro.. Men ja säjer de reta inte upp mej ordenkligt för vem vet när jag sllutar o tjura. haha
 
 
kanske att ja kan ringa brorsan sen o snacka med honom, de e sånt som märks.....=)
 
 
 
Ne om ja kanske ska ta itu med badrummet så de e färcht tills jag o lillbrorsan kommer hem hit igen.
Jag har laddat tvättmaskinerna så de e klart bara o vänta tills de e klart så jjag får slänga in de i tumlaren och de som ska in i torkskåpet.
 
För innan läggdags idag så MÅSTE jag packa det som ja ska ha med mej, för ärligt talat så har ja inte packat ett skit. haha
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0