Sista semesterveckan

Igår så gick ja in på min sista semestervecka...På måndag e de jobb igen men ska bara jobba 2 veckor för sen ska jag o brorsan åka ner till mamma igen fast jag ska bara stanna då en vecka o så tar jag med mej mina katter hem och lämnar kvar min bror eftersom han börjar skolan och sen så bor han ju hemma fortfarande. =)
 
Men iaf planerna för denna dag e som så att vi ska bort på byn och käka glass tsm med en kompis o sen så ska vi på ica o handla innan vi går hem.
 
Eftermiddagen bjuder väl inte på så mkt annat roligt....inte som är inplanerat iaf.
Ikväller så tänkte jag o brorsan gå på de nest sista passet med Sommargympa.
 
(fick ju muta honom för att han skulle gå med på att vara med på passet) hehe
Om ja säjer som så så e han ju ingen sportfåne eller så.
 
 
Ne nu har ja inte så mkt mer att skriva om dagen.
Nu ska jag gå o väcka min bror så vi får käka lite frukost.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0