Sommarkotten dag 7

Idag på jobbet har vi haft de jätte kul för vi har läst färsigt boken "Burpojken" och jag kan säja att den boken e kalas bra och väldigt spännande och gripande. 
Så nu ska vi påbörja en annan bok men vet ej vilken än men vi surrade om att kanske läsa "Spökflickan" oxå Toery Hayden som har skrive den.
 
Och så stickade jag klart mössan idag så efter semestern så ska Inger få fästa trådarna och sen sätta ihop den så att de blir en mössa av den. =)
 
På 2 fikat idag så gick vi hem till en av mina arbetskamrater och fikade på hennes balkong och så läste Harriet klart boken så vi fick veta slutet innan vi går på semester för på torsdag så har jag semester och dom andra jobbar sin näst sista dag.
 
 
Imorron så jobbar jag min sista dag o då jobbar jag bara halvdag o de ska bli as skönt rent ut sagt =D
 
 
Lite bilder från dagen:
 
 
Mössan jag stickat
 
 
Mössan som Inger stickat men såhär ska resultatet bli av det som jag stickat när alla trådarna e fästa =)
 
 
(Min) tekopp som ja ficka låna när vi fikade hos min arbetskamrat=)
 
 
Vårat go fika =)
 
         
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 
                               

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan Har du bytt tekopp?

2012-07-03 @ 21:55:28
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0