Titanix =)

Ikväll så var jag och min bästa kompis Carro på Titanix (dansbandet) och det var helt fantastiskt som alltid när jag e på deras spelningar.
 
Tyvärr e de inte så ofta man får chansen att träffa dom då jag bor så långt ifrån Viken och sen så spelar ju dom runt om i Sverige.
Men jag tar vara på stunderna som jag får när dom spelar i närheten.
 
Som idag så tog jag med min bästa kompis Carro när Titanix spelade i Norrköping, förra året så var hon och jag på Titanix när dom spelade på Fyrudden i Gryt och de va minst lika trevligt förutom vädret då då.
 
Idag/igår så hade vi riktigt tur med vädret de va väl inte så jätte soligt men de va inte heller kallt på någe vis...
 
 
Jag filmade ganska mycket med mobilen nu när vi var på Titanix men tyvärr så blev ju ljudet kasst då de blev för högt för högtalaren i mobilen så ljudet bara skrålar så man hör knapt någe av det Maria sjunger. =(
Men ja fick ju iaf en massa fina bilder.
 
Kan lägga upp lite bilder här imorron.....
 
 
Jo just de måste även berätta de att när jag skulle gå över kyrkogården så strax innan ja kom fram till den så började min musik och små hacka och sen när ja kom in på kyrkogården som ja måste passera för att komma hem till mamma..men iaf så först så blev ja helt iskall på ryggen och armarna och sen så fick ja spänningar i huvudet, de va väldigt obehagligt och klockan va ju inte ens 23.30 när jag gick äver kyrkogården.
 
 
Nu ska jag ta och krypa ner i säng.
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0