Tjabba tjena hallå!

Tjenna mina kära läsare!
 
Idag så har ja inte gjort så jätte mycket, mamma väckte mej vid 07.30 för vi skulle åka ut till syrran o hennes kille för vi skulle gå tipspromenad som av deras grannar gåller i....De va inga lätta frågor direkt så jag fick bara 4a rätt men när vi kom in sen så fick vi en skiljefråga och då skulle vi gissa vikten bå några böcker och när ja ska gissa vikten på någe så tänker jag mjölpaket så jag gissa inte så mkt fel på vikten...böckerna vägde 2,9 kg tsm och jag gissade på 3kg.
 
 
Innan vi åkte hem så fixade Flinta syrrans kille lite med extraljusen på mammas bil och fixade även med nån kabel till sterion i bilen...när han var klar med det så åkte vi till Rimi och handlade lite till middagen, när vi kom hem sen så va ja så sjukt trött att jag valde att gå lägga mej i några timmar skulle ha sove 2 timmar men när alarmet ringde på nallen så va jag fortfarande trött så jag stängde av alarmet och somnade om tills Marcus kom in och väckte mej o frågade om ja skulle sova bort hela dagen =)
 
Så en sak e säkert att ja e ingen morron människa.
 
 
Ne, nu ska jag ta o göra lite annat.
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0