Träning + lite annat

Igår så åkte jag och min lillebror Magnus hem till mej i Timrå, och han ska va hos mej nu i 4a veckor.
Resan igår gick riktigt bra, vi bytte tåg i Gävle.
 
Idag så vakande jag vi 10 men låg och drog mej en stund i sängen...sen fick ja väcka min bror Magnus ett X antal ggr för han va ganska så trötter av sej, men när ja väl fick upp honom ur soffan där han sover så tog vi min Shopping vagn och min ryggsäck och for till Birsta och handlade mat + lite annat, och eftersom ja hade glömt och handla hem frukost så fick vi åka in till Birsta på tom mage men ja va så snäll att jag bjöd min bror på frukost på Mc Donalds i form av 2 cheesbörgare och en cola som vi delade på
så de kallar jag en fin frukost.
 
 
Men iaf efter all handling så tog vi bussen hem, o ute har de vare sånt härligt väder att vi bytte bara om till badkläder när vi kom hem och drog iväg till Tjärn och badade en stund, först va de svinkallt i vattnet, men efter en stund så va de inte så kallt längre utan riktigt skönt.
När vi var hemma igen så gjorde vi iordning grillen och grillade lite kött och tog klyftpära till de och så B-sås gött....
 
 
Nu på kvällen så tog jag med min bror på gympa, och han tyckte att de va riktigt pinsamt först, men han försökte ändå hänga med så gott han kunde och trotts att han hade lite ont i sin ena fot.
 
Nu har han ducshat klart o jag har inte så mycket mer att skriva så vi ska väl strax gå över till gubben och kolla på film.
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Nej, du är alrig helt tom i din mage. Du har alltid tarmar, magsäcken och lite annat där hela tiden.

Haha

2012-07-24 @ 22:04:08
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0