Dag 14 – I din handväska

För det första så använder ja inte handväska utan jag använder hälre större väskor men just nu så e min väska tom för den måste tvättas tsm med kläderna jag hade på mej idag till Ljustoprs Hembygdsgård.





Här e en bild på min väska när den va ny, nu e den inte alls så fin som på denna bild utan den e mer sleten. =)
Men jag kan ju förklara vad jag brukar ja i min väska. =)


1. Plånbok
2. Almanacka
3. Allers nyaaste tidning
4. Paraply ifall de börjar o regna
5. en massa små grejer som e onödiga att rabbla upp =D




Ha de gött
På återseende


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Varför var det ingen som hade sagt något innan att det var svamp där då? Jag menar så ni hade sluppit åka dit i onödan

2012-06-14 @ 18:42:51
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Det har du helt rätt i. Kanske får veta mer framöver om hur det går för våran kära hembygdsgård

2012-06-15 @ 14:41:53
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0