Dag 15 – Dina rädslor

Jag gillar inte att hoppa från trampoliner i badhus för jag tycker dom e läskiga.
Och jag gillar absolut inte spindlar eller dom mindre typ knappnåls storlek stör mej väl inte så mycket men så fort de börjar bli lite stolek på dom så flyr jag eller inte riktigt då men ja vill ju inte ha dom i min närhet om ja säjer så.
Och dom riktigt stora skulle dom komma i min närhet då dog jag väl hehe.


Jag gillar inte heller att gå ute när det är mörk för jag blir så jäkla nervös och så fort de prasslar nån stans så skriker ja innombords.

Men e de mörkt i min lgh så stör de mej inte så mycket inte nu längre men för en sådär 3år sen så kunde ja inte ens sova med lampan släckt.





Ha de gött
på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0