Dag 2 med Sommarkotten

Idag så blev de ingen Lasse och fåren för det var några stycken som skulle fixa nå annat så vi blev inne idag men det gjorde ju inte mej någe egentligen.
 
 
Mina arbetskamrater kollade på film utom jag, Harriet och Inger för vi jobbade med annat.
Jag satt och förde in det sista i databasen om Hembygdsgården, så nu e de bara lite småfix kvar att göra med det sen e vi klara tills vidare.
 
 
O sen så jobbade vi bara halvdag idag för att all personal skulle ha APT på eftermiddagen.
Jag drog hem då när lunchen började för att ja skulle ju ändå käka hemma, när jag va på g hem så stannade min granne och frågade om ja skulle åka med hem o ja va ju inte sen o tacka ja till skjuts hem för de e ju inte så ofta som ja åker bil eller buss hem för jag tycker om promenaden till och från jobbet.
 
 
Sen ja kom hem så har ja inte gjort så mycket mer än o bråkat med mitt modem som inte ville ge mej nät, o sen så har jag fixat ett till bildspel i Windows movie maker.
Upptäckte att de inte alls va så svårt att begripa sej på den som ja trodde.
 
Tänkte att jag skulle fixa ett litet bildspel sen med bilder från det dom började med torget tills idag när dom har komme en bit.
 
Här kommer mina 2 bildspel som jag knåpat ihop, den ena har ni ju redan sätt bilderna på i ett tidigare inlägg men jag vill ändå lägga upp det som ett bildspel för att ni ska se mitt lilla mästerverk.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan Hur har du kunnat göra en video, ungefär som det gamla klassiska Nokiaspelet snake?

Om man klickar på den understa videon, så blir det så att man kan spela snake ju

2012-06-20 @ 22:55:23
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Bara så du vet, man får inte lägga upp copyright skyddad musik i sina videos på youtube, det är mot kontoreglerna eller vad det heter. Jag brukar få meddelanden när jag lägger upp det och att det inte är bra för kontot eller vad det heter och missbrukar man det så blir man avstängd från YouTube.

Kul att du lärt dig att göra videos du också, det är inte så svårt när man väl kommer på hur man gör. Själv ska jag försöka lära mig ett annat program vid tillfälle, där man kan göra mycket mer, men Windows Live Movie Maker är ett väldigt bra och stabilt program. Det kraschade väldigt ofta i Windows XP, men här har det hänt någon enstaka gång, där var det och varannan gång.

2012-06-20 @ 23:02:47
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0