Dagen =)

Idag så vakande jga vid 09.30 ca o de kändes ganska tidigt me tanke på att klockan var över 4 när jag kom isäng, men idag så ska jag isäng vid 10 för att orka med morrondagen.


O imorron så tjyvstartar vi på Sommarkotten o de ska bli kul de för vad vi har planerat så ska vi ha en Söråkers dag så jag hoppas att de blir bra väder imororn för om de inte blir de så ska vi bara ut dit och käka o så kanske nån liten 
sitesing (?) tur i söråker.

Men iof jag hoppas ju på bra väder överhuvudtaget för nu vill jag ha sommar och mycke sol och värme.
Men som de känns nu så känns de som om sommaren skulle vara låååååååååååååååååååååångt borta o att vi skulle vara närmare vintern än sommaren me tanke på att vi knappt haft nån värme och har de komme lite värme så blir de ju kallt o regnigt lika fort igen. =/
Men men sånt e livet de e bare o gilla läget tyvärr.




Mina planer för dagen e inte många, har mest tänkt o ta de lilla lugna, för jag har gjort de jag var tvungen o göra idag nämligen dammsuga och torka av golven. Så nu e de rent o fint igen o inga änglatofflor i hörna. =)


Ha de gött mina kära läsare
På återseende


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Såg att du undrade hur man stavade detta or det sitesing (?)

det stavas sightseeing

2012-06-17 @ 21:58:00
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0