Dagen i Ljustorp

Idag så började dagen med att vi skulle vänta in Inger våran gruppledare innan vi skulle åka vidare upp till Ljustorp.

O jag som trodde att de skulle gå fort men ack så fel ja hade, de tog lite över 2 timmar innan hon kom så vi kunde fara iväg.
Men iof de bidde ju inte så mycket jobb på morron utan jag o en kompis satt vid datorn och gjorde typ ingenting vättigt iaf.

Väl uppe i Ljustorp så var det härligt väder och dom andra började att göra iordning lite fika o sen värma på matlådan sina. Jag, Inger och Harriet började med att kolla igenom vad vi hade kvar på nerevåningen innan vi gick upp på vinden och började inventera.

När vi var klara med det så var det dags för min del att värma på min matlåda o käka lite granna, sen gick jag o Jossan min kompis ut och fottade (?) lite granna i det soliga och varma väder.


När vi kom in sen så var de bara att knalla upp på vinden och hjälpa till o skriva ner i blocket.
O jag kan ju säja att de har gott hyfsat bra idag, de bidde lite gnabb mellan mej och Harriet som vi senare rädde ut när vi båda hade lugnat ner oss.



Här kommer lite bilder från dagen:




Denna e visserligen inte från idag med det får ni ha överseende med. =) Bilden är från 30/5



Ännu en bild från 30/5



Bild från igår 31/5



Oxå en bild från igår 31/5



31/5



Idag 1/6

















Vet ej vad denna egentligen var till för, men nu så ligger den på gräsmattan framför trappan.





























Snart e de midsommar längtar tills den veckan för då kör Sommargympan igång. =)



Här ligger vår fina gul blåa fana så fint ihopvikt =)



Det bidde många fina bilder från Ljustorps Hembygdsgård idag 1/6-12



En skön låt med Eddie meduza
Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: maja

snygg blogg!!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså vi på din och du på våran. Kommentarer är ju alltid kul, eller? ♥

snygga bilder <3

2012-06-02 @ 09:40:01
URL: http://goatbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0