Go morron!

Go morron min kära läsare!

Idag så fick jag äran att vakna upp till ett soligt landsakp igen, men tyvärr e inte samma värme som igår. Men iaf så fick jag sovmorron fram till 09.33 o de va riktigt skönt de.

Mina planer för dagen e inte många.
Jag ska snart ta o käka lite frukost o sen så blir de o ta hand om min lilla lya.
Alltså ta o städa lite granna o sen ta hand om den lilla disk jag har, för en gång skulle så har ja inte jätte disk som ja brukar.


O ikväll 19-22 e de tvätt som gäller men denna gång i min tvättstuga istället för gubbens.
de va fullbokat i hans tvättstuga så då fick vi lov o ta min.

Här har vi sån lyx att vi kan välja mellan 2 tvättstugor eller de finns ju en till tvättstuga men den brukar inte vi använda.




Ha de gött mina kära läsare
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0