Hallå!

Igår så hade jag en toppen dag, jag for upp på Bergeforsparken och tittade när dom reste Midsommarstången, och så gick ja en frågeslinga, men de va ju skitsvåra frågor för oss vuxna, barnen hade ju lätta frågor men de ska dom ju ha. Men iaf så spelade det ingen roll hur många rätt eller fel du hade för dom drog slumpvis ur korgen så alla hade lika stor chans att vinna men tyvärr så bidde de ingen vinst för min del.
 
 
Och sen så satt vi i solen alla som ville och så sjöng vi lite allsång och det var jätte mysigt.
Träffade även på några "kändisar" alltså personer som ja känner.
Igår så lyckadess ja även få en jätte fin bonbränna så nu så måste ja undvika att få så mycket sol iaf på min vänsterarm för den e värst solbränd.
 
Och på kvällen igår så spelade jag, gubben och en kompis till honom lite kubb, de va kul även om jag hade svårt och träffa kuberna eller va ja ska kalla dom för. =)
Jag får skylla på alkholen och pinnarna som man kastar med =)
 
 
Idag e de inte lika soligt ute men de e iaf uppehåll så jag ska inte klaga, o som grädden på moset så fick ja ju sova till 10,20 o de va så skönt.
 
Mina planer för dagen e inte många idag heller, de enda som e planerat e att jag o gubben ska grilla, annars så tar jag dagen som den kommer.
 
 
Bilder från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
Utsikten från Bergeforsparken
 
 
 
 Fin bonbränna jag fick igår =)
 
 
Vi hittade dessa ringar på bordet där vi satt och så skojade gubben till de och satte dessa i näsan och sa de: hur ska ja nu kunna dricka ölen? De skulle jag ha tänkt på innan jag piercade mej =)
 
 
Min Cider och gubbens kompis öl
 
 
Nära skuter ingen hare =)
 
 
 
 
Maten vi åt igår och de va riktigt gott =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Vad bra att den tandborsten var bra :) jag har bara hört dåligt om dom som gick på bluffen :P

2012-06-23 @ 16:00:29
URL: http://mooollys.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin söndagseftermiddag/kväll.
Vad gör du? :D

2012-06-24 @ 15:29:30
URL: http://mooollys.se
Postat av: Jossan

En liten bloggutmaning från mig till dig http://mynameisjossan.myshowroom.se/bloggutmaning-2/

Följ instruktionerna i inlägget och gör det som står där

2012-06-24 @ 17:19:25
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hejsan. Måste bara säga att du har lagt ut två likadana bilder med utsikten från Bergeforsparken

2012-06-25 @ 19:02:51
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0