Hallå!

Nu så e man hemma igen sen en stund. Sen ja kom hem har ja inte hunne med så mycket.
Idag på jobbet så fick vi även lite finbesök av min komfirmationspräst Erika med sina 2 små barn, de va jätte kul o träffa henne igen, för de va ett tag sen sist.
Hon brukar kika in till oss på jobbet ibland när hon e på kyrkan mittemot, när hon har lite tid över.


Ska väl snart ta o göra iordning lite käk för de mullrar så dant i min mage =)
Idag så ska jag göra iordning Ungsfalu me pärer o sås yammi.

O medans jag väntar på maten sen så ska jag ta o fixa disken så jag blir av med det sista som ja inte hann med igår. O kanske att ja springer ut me lite skrot i sopprummet sen med så ja blir av me de.

Tror jag har legat av mej lite nu så de e fullt i kassarna som ja har allt skrot som ska sorteras =S




Lite nya bilder från torget idag:




















Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0