Hallå!

Idag på förmiddagen så hade vi lite palnering inför sommarkotten som vi ska tjyvstarta med nästa vecka eftersom våran personal ska vara ledig om vartannat typ.


Så de va ganska surrigt på morron o ganska rörigt om ja ska säja vad jag tycker.
Men iaf så gick hela förmiddagen åt till det o på eftermiddagen så va de väldigt lungt.
Satt o kollade igenom boken som vi lånat om Grekland men annars har ja väl inte gjort så mycker mer än o fixat fika.

O efter fikat så blev de en massa surr igen om dittan o dattan.
Så efter de så blev de inte så mycket mer jobb för min del.

Så jag kan nog säja att dagen har gått ganska fort vilket har vare skönt för ja känner mej småtrött.
O när ja kom hem så kände ja de att jag skulle gå ner på Svantes lite snabbt o handla te när ja ändå va på språng men när ja väl kom ner dit ja då va chommen ute på språng o skulle inte återkomma förrens en timme senare. Suck tänkte o så va de bara o knalla hem igen, så ja ska väl göra ett nytt försök om en halvtimme o se om denne har kommer tbx.



Annars idag så blir de nog lungt blir tvätt ikväll istället för igår, för jag o gubben tappade sugen när de började o regna och åska, så vi satte oss och spelade monopol o så va ja ju så dum o säja de att förloraren får bjuda på en chipspåse och gissa vem som förlorade då? Jo lilla jag så klart, hehe o de va inge kul alls.


Men men man brukar ju säja de har man otur i spel har man tur i kärlek. =)












Dagens Outfit: Mina nya jenas =)




Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Carina

Fina brallor :)
Vad kul o se förändringen hemma där på torget...jag har ju inte sett de på lääääänge nu :(
Kram

2012-06-13 @ 15:51:07
URL: http://carina.stridlund.se/
Postat av: Carina

Fina brallor...kom inte mitt förra inlägg med eller??? suck Jag gör om...jo jag skrev att va kul de är o få se förändringarna på torget hemmavid när man inte kommer åt det live så ofta :(

2012-06-13 @ 15:52:47
URL: http://carina.stridlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0