Hej hopp!

Idag har de vare en sån där skön dag på jobbet igen, vi har typ bara softat och tage de lungt...ja, jag har ju öven gjort lite nytta måste ja ju säja.
 
 
Som jag har ju sorterat alla våra färgade papper och tage bort sånt som vi inte kan använda till fritidsbladet osv och så har ja lagt alla papper med samma färg på varandra så de ska se snyggt ut i hyllan och även lätt att hitta när det är dags att kopiera till alla fritidsblad, mm.
 
Och så har jag påbörjat att sticka en mössa som vi ska ha sen till julmarknaden i jul sen.
Så kan kan ju säja att jag gjort lite nytta även om de va nöje =)
 
Annars så har de vare lungt och alla har pulat på med sitt.
 
 
 
 
Jag passade även på att sluta lite tidigare idag så jag kunde fara på Birsta o ta en dejt med min kompis på Charm alltså inte en sån dejt utan en kompis träff nu för den som inte hängde med. =)
och på lite över 1 timme så hann vi surra en hel del både om allt och ingenting, både viktigt som oviktigt =D.
 
När vi sagt "Hej då" till varandra så gick ja in en sväng på Kjell o c/o för o kolla på ett par hörlurar med inbygt headset om de skulle passa till min Samsung galaxy Ace, men tyvärr så gjorde de inte de utan de skulle bara passa som vanliga hörlurar men då struntade jag i det för vanliga hörlurar har ja ju redan som ja kan använda för att lyssna på musik.
Så då fick de va.
 
 
Så då kollade ja bara när de skulle gå en buss hem och tur hade ja för de gick en ca 18 min efter att ja kolla tabellen så då va de bara o knalla bort o så kunde ja ju inte låta bli o terra mamma på nallen så då surrade ja ett tag med henne om dittan o dattan.
 
Fick öven surra lite med min bror som ska följa med mej hem sen.
Han undrade lite granna vad han o ja ska hitte på under dom 4a veckor han ska va hos mej..
 
Tänkte kanske ha ett litet kalas för honom när han e hos mej eftersom han blir ju stor kille nu hela 17år hehe, fast i mina ögon e han min lilla lillebror eftersom han e yngst av alla men dock längst. =D
 
 
 
Ne nu ska jag ta itu med det sista på min hårddisk innan jag lessnar och ger upp nu när ja nästan e klar. =S...Inge kul jobb alls, de e nästan så att jag ångrar min lilla idé om att flytta över allt till datorn för att kunna ta bort alla dubbeltter och musik o bilder som ja inte behöver längre.
Har ju nu hållt på i 3 dagar med detta jobb o då har ja sutte mellan 2-3 timmar med det hela =S
Så då kanske ni förstår att de inte va så lite bilder och musik.
 
 
Men men skall icke klaga för snart e klart o då kommer ja o va så nöjd så. =)
 
Föresten måste ju berätta att gubben har fixat en ny "leksak" en ny mobil med projecktor i, den e as cool så nu kan han ligga på soffan eller i sängen o kolla på film i taket med mobilen eller ja de funkar ju även på väggen. =)
 
 
Så här såg de ut när han visate klipp från youtube med projektorn i sin nya "leksak" sina nya mobil alltså
 
 
Spela wordfeud u taket?
 
 
Denna skylt va de som jag gjorde igår, och då ritar ja fört upp bokstäverna med blyerts så att de ska bli snyggt när jag färglägger efteråt.
 
 
Såhär kan de se ut när jag e i farten =)
 
 
Detta blev resultatet av ränsningen av alla papper. För den som undrar varför vi har så mycket färgade papper e de för att brukarna ska kunna se vilken dag som aktiviteten ska vara på. Måndag = Grön, Tisdag = Blå, Onsdag = Vit, Torsdag = Brun, Fredag = Gul, Lördag = Rosa, Söndag = Röd. Och detta är inget som vi själva har hittat på utan det finns i nästan alla hjälpmedel oxå.
 
 
Framsidan till vårat fritidsblad, den kan ha viken färg som helst för det e bara framsidan.
 
 
Dessa ungdommar va de som spelade igår vid Ok q8, idag spelade dom nere på torget eller framför torget ska man väl nästan säga, själv stacka ja bara ut huvudet och fottade =)
 
 
Timrå torget 29/6
 
 
Timrå torget 29/6
 
 
Timrå torget 29/6
 
 
Timrå torget 29/6
 
Ha de gött
På återseende
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tja. Tänker du också köpa en sådan mobil?

2012-06-30 @ 11:49:17
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0