Hej hopp i lingonskogen!

Idag har de vare en riktig slö dag på jobbet för de e många av personalen som va lediga idag.
O många brukare som hade hemma dag, fast de va ju mer folk idag än igår om ja säjer så.


Så vad har jag gjort idag?
De e inte mycket har mest gott o väntat på att skatteåtebäringen skulle komma så man fick veta om de skulle bli nå Birsta imorron eller inte.

Men som tur va kom dom o imorron blir de Birsta tsm med ett par kompisar o de ska bli kul.
För min ena kompis e även min andra kompis assistent. =)
de lät ganska invecklat de där hehe.


Men iaf imorron på Birsta så blir de minst 2 par byxor eller snarare ett par jeans och minst 1 par tajts (?) För nu e ju värmen på besök o då kan de ju bli ganska varmt med jeans, JAG VET jag har prövat  haha. O sen så ska vi käka något där med men vad vet ja ej ännu, men för min del spelar de ingen roll bara det INTE blir taccos.


Men iaf för att återgå till dagen så har ja mest sutte vid min dator på jobbet och försökt o sortera alla dessa bilder jag har utspritt överallt....o så har ja lyssnat lite granna på musik och komme fram till att The Playtones inte va så jäkla dåliga iaf.

O på lunchrasten idag så va ja in o prata med banken för att deras app inte har funkat för min del efter uppdateringen men men nu funkar den igen o de e kalas men lite jobbigt e de att ja som har både sparbanken och swedbank måste ha 2 appar istället för att göra som förut o logga in o ut för att kunna se de andra kontot för de går ju inte o göra som på nätet...


aja detta bidde ju invecklat så jag lämnar ämnet istället.
Men iaf efter de så gick ja o Maggan in på Ib och köpte oss en varsin bägare med 3kulor, o gott som satan var de.


När vi kom upp igen så va de bara o fortsätta med arbetet som vi höll på med eller inte höll på med, med andra ord. haha....Men de e skönt att slöa lite granna när de e fredag.
Fast vi hade ju lite nytta av allt surr för vi surrade ju lite granna om Grekland som vi jobbar med.

O så läste vi lite nyheter med och dom repotage som vi klippte ut för ett tag sen.






Här kommer lite bilder från dagarna:
















Timrå torget igår 7/6



skålen som den gröna skålen står på är egentligen 2 till 2 helt olika saker men eftersom vi ibland kan använda fantasin så vips så fick vi en jätte fin skål på fot =)

Det samma e med den breve.






Snygga gardiner fick vi upp med (fast dom ska ju inte sitta där jämt utan bara när vi har Fritiden på fritidsvåningen som vi döpt DC till på kvällstid)



Dom här snygga gardinerna e köpt på IKEA i Birsta



snygga fat fick vi tag på på EHJ här i imrå =)



Faten när dom blivigt ihoplimmade med "foten" och vips så fick vi snygga kakfat



Självklart så måste vi ju ha gofika när vi jobbat så bra. =D



Mumms




Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: MAJJAAAAAAAAAAAAA

snyyygggg kläning och muuummmmmsiga kakor !

2012-06-09 @ 16:15:20
URL: http://goatbuddha.blogg.se/
Postat av: MAJAAAAAAA

oj de var en gardin hahaha xD

2012-06-09 @ 16:15:50
URL: http://goatbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0