Hej hopp!

Igår när ja gick o la mej så vet ja inte vad jag tänkte på för imorse så ringde min veckarklocka kl.07.00 som den ska göra på vardagarna.

De e ju helg nu så jag får ju sova så länge jag vill då, men jag måste bara ha gott på rutin eftersom ja va så jäkla knasig att jag satte klockan på ringning.

Men men de va ju bara o kliva upp i stänga av den o så gå på toa för att sen krypa ner under täcket, först hade ja smått svårt att somna om men efter en stund så slocknade ja och vanka igen vid 10.53.
Så vad har jag gjort sen ja vaknade då?

Typ ingenting, eller jo jag har ju sutte vid datorn, tage en dusch o nu så har ja käkat frukost eller de bidde ju nästan lunch eftersom klockan är nu 13.30 o jag nyss har käkat frukost. =D

Nu e de mycket som ja längter till....Men det första kul som händer e ju på tisdag då Sommargympan startar om de inte spöregnar förstoss för då tror ja inte de e nån som har lust att gympa hehe.
O sen e de ju bara 18 dagar kvar tills jag åker ner till mina syskon och päron.

O dagen efter som ja komme ner till kära Viken så e de Karnebåtfestivalen o då tänkte ja gå med en kompis om hon ska gå o även med mina syskon.

O sen den 19/7 så ska ju Titanix spela i Norrköping så om vi e hemma i Viken då så ska jag gå med min kompis Carro, hon o jag gick förra året när Titanix spelade på Fyrudden i Gryt.
O de va så jäkla kul även fast de kom en regnskur.


Ja måste ju även hinna med en dag på stan när ja är nere men de hänger ju på om min kompis Carro vill va då. O så ska jag o min älskade syster med dotter åka till Sörping (Söderköping) o gå till Smultronstället och käka glass. JAg har inte vare där på 100 år känns de som, vet inte om de va med min förra kontaktperson eller om de va med min kompis Elin som ja va med sist där.
De e så länge sen ja va där.

De e mycket som ja vill hinna med på dom 2½ veckorna som ja e nere.
O så ska vi ju kanske åka till Örebro och hälsa på Storebrorsan en vecka med =)


Undra sa flundra om man hinner med allt som man vill.
Kanske att ja får ta ut lite längre semester nästa år, eller så får ja försöka hinna med de jag inte hinner med nu när ja åker ner i augusti igen när morfar fyller år.

Men de e ju inte säkert att de blir någe kalas just när han fyller år, de beror ju på hur pigg han är.
Han e ju gammal och sleten min älskade morfar.



Men iaf vad som händer idag är att jag ska med Fritiden och åka Hem till en av Fritidsledarna och grilla (om vädret håller i sej) och så ska vi ha de riktigt kul och mysigt.
När ja kommer hem sen så blir de inte mycket som händer.
Blir väl o gå över till gubben och slöa i hans soffa o mumsa på lite godis o dricka dricka. =)




Igår så fick jag 2 hemsnickrade bord av gubben som jag kan ha på Ballis.




det ena bordet e lite lägre än det andra annars e dom likadana =)



Dagens Outfit =)




Ha de gött
På återseende






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0