Hemma igen

Nu e jag hemma igen efter en skön dag på Birsta.
Fast de va ju mycket skönare o sitta på ballis måste ja ju ändå erkänna =)
Men ja e ändå nöjd med mitt Birsta besök för jag fick med mej ett par jeans hem och ett par tajts.

O så köpte jag en urgullig student Flodis till mamma som samlar på Flodisar (Flodhästar) o så köpte jag ett par superfina örhängen till min syster som hon ska få som försenad födelsedagspresent.


Sen efter lite shopping så tog vi oss en fika på Waynes Coffie, efter de så blev de lite mer shopping o så rundade vi av lite smått med för mej lite käk på Donken o sen en glass där.

Så jag kan ju inte påstå att jag ha vare speciellt nyttig idag men de gör inget för min del, men de gör ju inget för de e ju ändå helg o ja e ju skötsam i veckorna med små undantag ibland.

Men ja vill inte äta så mycke gosaker i veckorna eftersom de inte e så specielt nyttigt o sen absolut inte bra för vikten.

Jag kan ju inte påstå att ja e speciellt nojjig över min vikt men ja vill inte gå upp alla dom kilon som ja tappat på vägen..så om ni råkar hitta dom låt dom gärna ligga kvar där för jag saknar dom inte. haha



O sen de bidde uppehåll med träningen så har jag legat av mej kan ja tyvärr ärligt säja. =(
Inte bra de så jag har ju säkert gått upp något kilo.
Men ja fuskar iaf inte med mina promenader till o från jobbet o de tycker ja e bra.

Men jag vet ju hur jag e, jag kan inte träna när jag e ensam eller så o promenader blir de ju inte heller om de inte e nån som gör mej sällskp.
I sommar sen så får jag väl flörta med nån av mina syskon o göra mej sällskap o gå slingan runt Lejonberget.





Min jätte goa kanelbulle som ja åt när vi fikade på Waynes Coffie.








Ha de gött
På återseende







Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Kan du inte lägga ut bilder på kläderna du köpt? Jag vill gärna se vad du har köpt

2012-06-10 @ 10:54:52
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0