Ingen träning

Igår så bidde de ingen träning för min del för ja tyckte de va kallt o jävligt efter att de regnade och åskade som en ja vet inte vad.
 
Men på tisdag måste ja ju gå för då e de sista gången före jag åker neröver till mamma.
Men då får vi ju hoppas på att de e bra väder ute, så istället för träningen igår kväll så låg ja o gubben på soffan o kollade på filmen Chokolat istället och den filmen e riktigt bra och sensuell på någe vis med all denna härliga choklad.
 
 
 
 
Idag på jobbet e de väldans lungt, har inte så jätte mycket att göra.
Ska ta hand om disken nu efter lunchrasten och efter de kanske ja ska ta en promenad, för ja måste ju ta igen träningspasset som uteblev för min del igår.
 
 
När ja kommer hem idag så ska ja inte göra så mycket i vanlig årdning, måste ta o börja kolla igenom vad det är som ja ska ha med mej när ja åker neröver på torsdag nästa vecka.
Så jag vet att jag åtminstånne får med mej hälften av alla saker som ska med. =)
 
 
Nu kommer ja inte på så mycket mer o skriva för tillfället
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0