Lite fakta om mej

[]snott den här listan

[x]fått den här listan

[x]varit på krogen

[x]kört bil

[x]varit full

[x]varit kär

[]bråkat med polis

[x]hånglat

[x]skolkat

[x]älskar eller saknar någon just nu

[x]somnat i skolan

[x]Fått utegångsförbud

[x]tittat på en solnedgång

[]sovit under stjärnorna

[x]blivit kittlad

[]Nördat framför datan en hel natt

[]uppträtt på en scen och gjort bort mig

[]blivit avstängd från skolan

[]hatat mitt utseende

[]gråtit mig själv till sömns

[]fått A på ett prov

[x]fångat en snöflinga på tungan

[x]dansat i regn

[x]hoppat i en vattenpöl

[]Är kär

[x]varit otrogen

[]dampat

[x]är singel

[x]fått snacka med rektorn

[x]har en bästis

[x]dansat inför publik

[x]Dricker

[]snusar

[]röker

[x]Tatueringar

[x]Piercad

[x]Född i Sverige

[x]Fuskat i spel

[]Varit i knytnävsslagsmål

[]Varit i en bilolycka

[x]Vill ha seriöst förhållande

[x]träffat en eller flera kändisar

[]hånglat på öppen gata

[]blivit utkastad från krogen

[]haft så fula kläder att jag blivit retad

[x]pratar illa om min egen vikt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0