Morronpigg????

Alltså idag e de lördag och jag får en chans att sova iaf fram till 10 o va gör ja om inte vaknar första gången vi 7 men som tur e lyckas ja somna om men vaknar igen vi ca 8.10 men snacka om jobbigt försökte somna om men gav upp efter att a legat o vridigt mej i 20 min.

Så himla störande när man äntligen får sova ut.
Men de värsta e att ja kommer nog o ganska så trött ikväll istället =S



Man man ska ju inte klaga ändå för nu sitter ja här och lyssnar på Titanix nya skiva på spotify.
Och jag hade ju inte räknat med att detta album skulle vara något annat än kalas bra som alla andra skivor dom gjort, så i sommar sen när ja ska o lyssna när dom spelar så ska jag köpa deras nya skiva.

Jag kan nästan säja att jag redan hittat min favvo låt på deras nya skiva och det är: Ängeln i min säng.


Annars idag så ska jag med ett par kompisar på Birsta idag o köpa nya kläder o de ska bli kul de.
Men iof de e ju alltid kul o köpa nya kläder.







Ne nu kommer ja inte på mer att skriva.

Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0