Pigg o kry igen =)

Nu så e jag på bena igen o de känns underbart.

Fast idag så tog jag sovmorron eftersom ja ville känna efter först så att ja va helt okey i magen.
Så idag så sov ja fram till 08.30 ca kunde inte somna om igen så de va bara o kliva upp o fixa iordning sej.

Jag drog iväg på jobbet vid ca 10.30 så det blir en halvdag för min del o så e de ju Fritiden ikväll med, som ja först hade totalt glömt bort men eftersom ja känner meju så pass pigg så tänkte ja att ja skulle gå.


O vad har ja gjort sen ja kom på jobbet, jo mest tage de lilla lugna o sen efter lunchen så gick jag o Maggan min kompis/arbetskompis på EHJ (Erikshjälpen) och handlade lite assietter till Fritiden.
vi fick tag i 3st jätte fina eller de va ju många fina men ja tyckte att just 3 av dom va lite finare än dom andra, det var hmm hur ska jag förklara lättast?

De var typ som frostat motiv eller hur man nu säjer (bild kommer senare)
Med rådjur ohh dom va så fina så jag blev lite avundsjuk att jag inte såg dom till mej själv.



O så nu till 2 fikat så bjöd Katja (DC personal) på gräddtårta med jordgubbar på o de va jätte gott.
Hon bjöd på de eftersom hennes son har fyllt år och så blev de över, så istället för o kasta så bjöd hon oss, vilket jag tycker va jätte gulligt av henne.




Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Tur inte jag var där och åt tårtan. Jag tycker nämligen inte om jordgubbar alls

2012-06-07 @ 21:46:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0