Regnig dag

Idag så fick jag en lång härlig sovmorron, så jag måste ha vare riktigt trött igår när ja la mej.
Jag vaknade 10.53 och det är sällan jag får sova så länge.
 
 
Men iaf det som står på schemat idag är en promenad först på ica, boa och sen upp till gubbens kompis.
Gubben e redan där när ja kommer, för dom 2 skulle snickra lite innan o sen så skulle vi grilla frammåt kvällkvisten. =)
 
Men innan ja går så måste ja ta mej en dusch så man inte luktar skunk när man kommer bort, för skulle ja de så skulle jag skämmas ögona ur mej.
 
 
På måndag så får ja tänka mej lite för när ja kliver upp ur sängen så ja inte drar upp persiennerna innan ja fått på mej kläder för nu e de våran tur att få balkongen skrapad och målad, så dom har ställt upp ställningen precis utan för mitt sovrumsfönster =)
 
Fast ja tror ju inte gubbarna skulle bli lessna om ja glömde bort mej haha.
 
 
 
Ne nu kommer ja inte på mer o skriva för tillfället, eller jo jag e äntligen klar med ränsningen av alla bilder och musik så nu ska jag ta och flytta tbx rästen av alla mappar till hårddisken så ja inte har allt på datorn för den blir så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg nästan segare än tuggummi. =S
 
 
 
Ha de gött mina kära läsare
På återseende
 
            
 
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0