Sjukstuga =$

Hej min kära läsare och förlåt att ja inte uppdaterat på 2 dagar men jag har varje sjuk så jag har inte kunnat sitta något alls vid datorn.

Detta e första gången på 2 dagar som ja känner mej frisk nog att kunna uppdatera bloggen.
Tänker inte på detaljer om vad jag vare för sjuk men de har inte vare nå kul alls utan jag har legat på soffan hela dagarna o har inte haft någon ork eller lust till något.




Men iaf om ja ta allt från början så i måndags så gick ja till jobbet fast jag egentligen skulle ha stannat hemma för ja mådde anka redan då men efter att ja vilade en stund på lunchen så blev ja lite piggare så jag orkade med resten av dagen, men tog bussen hem. Jag som alltid annars går hem eller cyklar beroende på.


Men sen på kvällen så var de bara lungt, gubben var över en sväng o hjälpte mej med en sak.
Sen så låg ja bara på soffan.



Igår så låg ja på soffan från de jag vaknade o de tills ja gick o la mej praktiskt taget.
Kollade på 2 filmer igår som ja inte sätt på sjukt länge.


O idag så känner ja mej mycket piggare och mår bättre.
Så idag skulle jag o gubben grilla om vädret håller i sej.
O så har ja tänkt att försöka ta itu med disken tror ja, ser förjävligt ut i köket men men de e sånt man får ta när man e sjuk.


Imorron blir ja hemma från jobbet igen bara för att va säker på att ja e helt frisk och inte smittar ner mina kamrater.

På lördag så tänkte ja dra in på Birsta med ett par kompisar o handla lite kläder.


Glömde ju o säja att de va Hanna. J som vann BB 2012
Själv så tycker ja att de va rätt person utav dom som var kvar i huset.



Filmerna jag kolade på igår:







Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

De där filmerna har jag inte sett, bara hört talas om Miss Potter

2012-06-06 @ 16:25:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0