Sommargympa =)

Idag så startade Korpen sin sommargympa och idag så trottsade vi vädret och hade ett riktigt kul gympa pass.
 
De va ju inte regnigt eller så men väldigt blåsigt eller inte så mycket just där vi var men tillräckligt för att ja skulle bli irriterad på luggen min, så nästa tisdag så får jag sätta hårspänne så att ja inte får luggen i ansiktet.
 
Men iaf så va de ett kul pass och jag märkte på en gång att ja legat av mej med all träning sen Korpen tog sommaruppehåll från inne gympan.
men jag har ju vare lite duktig både förra veckan och denna vecka för jag har ju gott trapperna upp till 5e våningen till jobbet.
 
De e ju ingen match att gå upp till 3e våningen men när ja kommer upp till 4e så börjar de kännas o när ja kommer upp till 5e då e ja så gott som död hehe, så jag tror ja skulle behöva springa dom där trapperna upp o ner ett tag så jag får upp min kondition lite granna.
 
 
 
Ne nu e de snart dags o göra sej iordning för natta så man orkar med dagen imorron även om de kommer att vara en lugn dag då nästan alla e lediga från vårat jobb.
 
 
 
 
Himmlen ute just nu, ser inte lovande ut då men vi klarade oss undan regnet iaf och det är huvudsaken =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0