Sommarkotten dag 4

Idag har vi haft en "hemmadag" på stan. Vi brukar kalla det för en hemmadag för eftersom några av mina arbetskamrater är lediga på onsdagar så kallar vi det för en "hemmadag" och då brukar dom fara på Birsta och shoppa kläder och skor mm.
 
Så nu när vi har "Sommarkotten" så vill ju vi med ha en "hemmadag" fast på stan när vi e ute och shoppar äter gott, mm
Som idag så shoppade jag en ny kjol och ett par nya fräsiga trosor.
Så nu blir de inge mer shopping förrens till Karnebåtfestivalen på fredag nästa vecka.
 
Vi har ju haft en väldans tur med vädret, att de e soligt och varmt så jag hoppas att detta härliga väder håller i sej nu för imorron ska vi ut till Lögdö och ha en mysig dag om vädret tillåter dvs.
 
 
Igår så bloggade ja inte något för jag hade inte så mycket kul o skriva om först, de va typ det gamla vanliga till och börja med, men sen ändrade sej dagen för jag o gubben käkade frulle på ballis och efter de så tog vi på oss promenadskorna och laddade kameran och så gick vi först bort till gamla fabriken som inte finns kvar borta i Fagervik och så gick vi runt där och så gick vi in på området där fabriken en gång låg.
Sen så promenerade vi där dom gjort nya motionslingan, men när vi hade gått runt så märkte vi de att hade inte staketet legat på backen så hade vi vare tvugna att gå tbx en bit.
 
Men vi fick ju mång fina bilder så jag skall icke klaga på dagen igår.
 
 
 
 
 
Lunchen som vi åt idag
 
 
Ser ut som Herbie fast det är fel färg förståss. =)
 
 
Kjolen som jag köpte idag på H&M
 
 
Köpte dessa på Lindex
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0