Sommarkotten

Idag så började vi med Sommarkotten och ni som undrar vad det är så e de som så att vi heter ju Tallkottens Resurscetner men vi säjer Tallkotten och nu så e de ju sommar och vi hittar på en massa kul o då e de inge jobb, och med det så blir de Sommarkotten =).


Vad vi har gjort idag e att vi tog våran vitbuss och for ut till Tynderö och hade de mysigt, efter de så for vi in till Söråker och käkade lunch tsm med våran andra arbetskompis och hennes assistent.
När vi hade käkat o de så for hon hem och vi ner till båthamn, om ni undrar varför inte hon följde med oss så e de som så att hon sitter i sullstol och måste iom det åka med färdtjänst och då vlir ju svårt att fara och flänga som vi andra gör =(.


Imorron så ska vi kanske fara ut till en som har får och hade en flock med får som vi följde från det dom föddes till det dom var 1år gamla, nu har han ju nya får och kanske en o annan från sin flock som vi följde under det första året.

Bllider kommer kanske imorron om ni har tur. =P
Orkar inte fixa till någe just nu för klockan e mycket o ja ska göra lite annat nu innan jag ska Zzzz.


Men det jag gjort efter jobbet idag var att fara in på Birsta och prata med dom på Ur & Pen angående min klocka och det var inga problem att få ut den trotts att jag lyckadess med att tvätta kvittot. =D
Efter de så gick ja upp till Coop och handlade en massa mat så nu ska jag väl överleva ett tag till hehe.



Sen ja kom hem så har de inte hänt speciellt mycket, har plockat in mina varor på plats o sen betalat räkningar, vilket inte e så kul men som måste göras varända månad.



Jag hoppas och ber om att de ska vara bra väder imorron för imorron kväll så e de Sommargympa som jag har längtat efter i alla dessa veckor som de har vare uppehåll.
Men snacka om att tiden har gått fort, 4 veckor har bara sagt swich o så e vi nu framme vid Midsommatveckan. =)




Ne nu har ja inte tid o sitta här nå mer ikväll.
Ha de gött
På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0