Äntligen helg

Nu e de helg äntligen o denna helg har ja inte planerat annat än tvätt som vanligt. =)

Idag har de vare en ganska lugn dag vilket e skönt.
Vi började dagen med fika i vanlig årdning, efter fikat så skulle vi öva på våran mannekänguppvisning så att allt sitter tills på torsdag när det går av stapeln.

Efter lunchen idag så var jag, en kamrat o så 2 personal nere på New faschion (vet inte riktigt hur de stavas) och prövade kläder o då blev jag och ena personalen lite onsams för att jag vill ju inte ta på mej vilka kläder som hälst utan de ska ju va något som jag med stolthet kan visa upp.
Även om de e typ "gamlingar" som kommer eller kanske inte alla men många iaf.

Men till slut så blev de bra iaf och vi kunde bli sams igen, men jag hatar när folk inte lyssnar på vad jag säjer utan ska bestämma över huvudet på mej.
Och hade hon inte lyssnat på mej till slut så hade jag gott därifrån så hade dom fått sätta in nån annan som kan visa upp deras smak av kläder.


O idag hade ja även turen att få gå hem lite tidigare eftersom jag skulle lämna några fritidsblad till en gruppbostad innan jag gick hem. O så fick jag sällskap av min kompis med o lämna bladen och sen så gick vi in på ica där jag handlade lite fredags mys.


Ikväll så får jag ha eget fredagsmys i soffan för dels så ska jag se på Vampire Diaries som äntligen börjar idag o sen så ska gubben ut med en kompis på Atlantic o äta gott o dricka bärs. =)
Fast de e ju skönt att få va lite själv ibland med.



Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0