Äntligen helg =)

Nu e de äntligen fredag kväll och helg för hela slanten.

Ända planerna jag har för denna helg e att städa min lgh och tvätta så klart som varje helg.


Idag så började min dag med att klockan ringde 07.00 och efter att ha halv lyssnat på nyheterna på radion så va de bara o kliva upp o hoppa in i duschen för de glömde ja ju igår.
O sen va de frukost tajm.

Idag på jobbet så va de samma gamla visa, städ på morron (vilket jag har tröttnat på) men denna gång va de inte så mycket som skulle göras utan de va bara o städa toaletterna o sen korridoren.
För gruppledarna skulle städa inne i sina rum på DC och Inger våran gruppledare städade inne på Tallkotten.

Men iof jag ska ju inte klaga för på eftermiddagen så tog vi oss en liten åktur med våran minibuss föst o tanka o sen till Timrå gårdsbutik där vi fikade lite.
Så ja kan nästan säja att jag fått lön för mödan. hihi

När vi kom tbx på jobbet sen så gjorde ja inte många knop för de va inte så lång tid kvar då tills de va slut på dagen.

O ikväll så tänker ja inte göra många knop heller för de orkar ja inte så då blir de slö VM i soffan eller framför datorn beroende på va ja känner för. ;)


























Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jag vet inte ens hur han ser ut så att säga. Finns det någon bild på honom?



Fasen så fuskigt att ni varit till gårdsbutiken. Där har jag inte varit på år och dar

2012-03-16 @ 17:35:29
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0