Blogg frågor

Hur gammal är du?

27

Hur gammal känner du dig?

Gammal

Är du rädd för blod?

Nej

Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

Jag sitter i ett lungt hörn i mitt v-rum

Vilken är din favorithögtid?

Julen, för då e hela familjen samlad

Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Hemma i Valdemarsvik hos mamma

Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

Jag har ingen sådan plats

Hur vill du tillbringa din pension?

Ute i det fria, kanske som gubben i boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann"

Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

Mjölk, Smör och Bröd

Hur går du helst klädd?

I dom kläder jag känner för

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Hmm, Träslöjden tror ja va de bästa

Vilken är din favoritaffär?

Jag har ingen favorit butik

Vad har du för storlek i kläder?

Mindre än 48

Vad köpte du senast?

2 Chips påsar och 2 dricka o då ska jag inte ha allt själv =)

Hur många gånger har du flyttat?

Några ggr när ja va liten som ja inte kommer ihåg men om ja ska räkna dom ja kommer ihåg så e de 5ggr

Har du blivit sydd någon gång?

Japp i ljumsken när ja va 3 månader gammal för jag hade fått brock som gjorde att ena min äggstock hade ramlat ner som dom va tvungna att operera

Har du någon gång badat naken utomhus?

O ja många ggr

Vad åt du till frukost?

Idag så åt jag 4 limpmackor med smör och salami på och 1 kopp Te

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

För 10 år sen så bodde jag hemma fortfarande och gick i gymnasiet på Himmelstalundsskolan

Har du någon gång åkt dit för fortkörning?

Nope de har ja inte, men de e väl å andra sidan inte så vanligt att åka dit för fortkörning på cykel?

Vilken var den sista konserten du var på?

Happiness Julshow

Har du någon gång uppträtt inför massa människor?

Japp senast var i söråkers Herrgård med jobbet

Har du svenskt ursprung?

Japp, jag e född i Sverige





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0