Dag 2. En bild på din mobiltelefon. Vad är för och nackdelarna med den?




Jag har en samsung Galaxy Ace och jag e väldigt nöjd med den.




Här har jag instalerat ett tema som gör att mina ikoner ner till ser anurlunda ut än på bilden ovan.
och det ser jag som en fördel att man kan instalera teman så att telefonen blir häftigare än "orginal". Temat som jag har instalerat heter "Go locker"
En fördel till med telefon är att man kan söka reda på system uppdateringer direkt i telefon om man vill, annars så kan man ju låta programmet "Samsung Kies" göra de åt en.

Enda nackdelen med telefon är att man måste instalera Samsung Kies i datorn för att kunna flytta bilder och musik eller lägga in i telefon via datorn om man inte skickar via Bluetooth dvs.



Såhär ser min "insida" ut i telefon med temat




Och detta är då "lås sidan" där man kan välja om man ska låsa upp eller gå in i menyn eller direkt till sms.



Ha de gött
På återseende






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0