Dag 7. En bild på din säng och 3 fakta om den



Så här vacker e min obäddade säng. haha
Jag e då inget stort fan av att bädda min säng, men ibland så bäddar ja den faktiskt. =)
Men jusst idag så e de en sån dag när ja inte vill eller snarare "orkar" bädda den.


Men iaf så köpte jag denna säng på Ikea för ca 2år sen och det är en 140 säng, ville inte ha mindre för då finns de ju risk att ja ramlar ur den. haha eller kanske inte då men ja ville ha en stor säng eftersom ja inte ligger still om nätterna o sen e de ju skönt att kunna blre ut sej utan att sängen tar slut. =)


Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har båda dina katter i sängen, vad söta de är.

Brukar de sova med dig om nätterna också?



Kram vännen

2012-03-20 @ 15:51:11
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Jag förstår det. Väldigt jobbigt när katter eller andra djur inte förstår att de stör på nätterna. Haha

2012-03-20 @ 16:17:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Såg just att dina 10 dagars frågor håller på att ta slut. Det är kul när du svarar på en fråga i 10 dagar tycker jag, därför får du fler av mig.



Dag 01 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 02 - En bild från en underbar resa

Dag 03 - Min favorit film när jag var liten

Dag 04 - Tio saker jag gillar att göra

Dag 05 - Mina favorit dagar på året

Dag 06 - Min favorit låt

Dag 07 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 08 - En sak jag gör varje dag

Dag 09 - Två favorit smycken

Dag 10 - En bild som gör mig arg/ledsen



Dag 01 - En bild jag tagit som betyder någonting

Dag 02 - En bild som är över 1 år gammal

Dag 03 - En bild som är tagen i staden där jag bor

Dag 04 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor

Dag 05 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Dag 06 - Tre filmer jag sett och gillat

Dag 07 - Tre saker som finns i mitt rum

Dag 08 - En sång som får mig att må bra

Dag 09 - En bild på mig och en kompis som badar

Dag 10 - Två saker som händer mig ofta



Dag 01 - En före och efter bild när jag fixar mitt hår

Dag 02 - Något jag vill göra just denna sekund

Dag 03 - Någonting jag saknar väldigt mycket

Dag 04 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut

Dag 05 - Någon/några som betyder mycket för mig

Dag 06 - Favorit smink

Dag 07 - En shoppingaffär du älskar

Dag 08 - En färg du gillar

Dag 09 - Favorit klädsel

Dag 10 - En bild på ditt rum

2012-03-20 @ 20:13:57
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Här kommer fler frågor vad du kan skriva om 10 dagar, då slipper du ha bloggtorka över huvudtaget. då vet du alltid vad du ska skriva dag efter dag.



Dag 1 – Presentera mig själv.

Dag 2 – Min första kärlek.

Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Det här åt jag idag.

Dag 5 – Vad är kärlek.

Dag 6 – Min dag.

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 9 – Min tro.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.



Dag 01 – Mina syskon.

Dag 02 – I min handväska.

Dag 03 – Den här veckan.

Dag 04 – Vad hade jag på mig idag.

Dag 05 – Mina drömmar.

Dag 06 – Min första kyss.

Dag 07 – Mitt favoritminne.

Dag 08 – Min favoritfödelsedag.

Dag 09 – Detta ångrar jag.

Dag 10 – Den här månaden.



Dag 01 – Ett annat ögonblick.

Dag 02 – Det här upprör mig.

Dag 03 – Det här får mig att må bättre.

Dag 04 – Det här får mig att gråta.

Dag 05 – En första.

Dag 06 – Mina rädslor.

Dag 07 – Min favoritplats.

Dag 08 – Det här saknar jag.

Dag 09 – Mina ambitioner.

Dag 10 – Ett sista ögonblick.

2012-03-20 @ 20:18:07
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

NÄR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN,

SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.



Ditt namn?

Hur Lång är du?

Vart befinner du dig just nu?

Har du några husdjur?

Är du singel?

Vem är snyggast?

Vad vill du ha just nu?

Rädd för?

McDonalds eller Burgerking?

Sjunger du?

Vilken skostorlek har du?

Din hårfärg?

Vad sover du i?

Favoritårstid?

Hur svarar du i telefonen hemma?

Hur svarar du i mobilen?

Vad gjorde du kl 08 imorse?

Vad är det för väder hos dig nu?

Drömmer du mardrömmar? j

Hur många kuddar sover du med?

Saknar du någon just nu?

Vill du ha barn?

Längtar du till din nästa födelsedag?

Har du använt någon hårprodukt idag?

Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget?

vilken sexuell läggning har du?

Vem får en kram?

Sprit, cider, vin eller öl?

Hund, råtta eller katt?

Vem tänker du på just nu?

vem tror du tänker på dig just nu?

vad är din högsta önskan?

Hur många pojkvänner/flickvänner har du haft?

vad är lycka för dig?

Hur gammal är du?

2012-03-20 @ 21:29:24
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Läs detta, så ska du få se den nya personen som eventuellt ska ta Hannas plats i BB-huset, om det nu var Hanna.. Aja, skitsamma.. Här kommer inlägget



http://alexposey.myshowroom.se/snalla-big-brother-sluta-ring-mig/



Kramar Josephine

2012-03-21 @ 11:29:37
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0