Dagen på jobbet =)

Idag så började jag med att komma försent till jobbet för att jag blev så sen hemmifrån.
Jag va ju inte så jätte sen men tillräckligt tyckte jag för att behöva skynda sig iväg.
När ja kom på jobbet så va de dags att fixa fika och planera dagen.

När vi hade fikat färdigt så kopierade jag alla blad till Fritidsbladet som skulle lämnas ut idag.
När jag hade skrivigt namn på alla blad, så tog jag och Inger (våran gruppledare) en promenad bort på kommun och fixade lite ärenden.

När vi kom tbx på jobbet så va det lunch dags.
Efter lunchen så gick Harriet (våran gruppledare) och 2 av våra kamrater ner på New fasion och provade kläder inför modevisningen som vi ska nästa vecka på torsdag.
O vi som va kvar fixade fritidsbladet alltså vi häftade ihop och delade ut.

När vi var klar med det så satte jag mej vid datorn och fixade med renskrivningen från årsmötet som vi hade för Dc klubben, så nu e den äntligen färdigt och ska bara kopiera och skicka ut.

När jag va klar med allt så va de dags att fika och våra kamrater hade komigt tbx från New fasion.
Och Jossan min kompis hon va ju så gullig och bjöd på go fika för hon hade bakat igår tror ja hon sa att de va. Men iaf så va de Kladdkaka och stor Sockerkaka med apelsinklyftor i.


O nu när ja kom hem så satt grannen ute med sina barn och fikade i detta härliga väder.
Efter att ha stått o prata lite med honom o de så ringde min älskade mor o har nu surrat med henne i nästan 2 timmar, eller jag surra ju lite granna med min lillebror Marcus med eller han e ju inte så liten längre han blir ju 18 nu i September.


Nu ska jag ta o rota i min frys efter något ätbart.
O sen så ska jag ta o hoppa in i duschen o sen slänga mej på soffan tror ja eller om de blir o smurfa en stund till.


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det var ju ett stort steg framåt i alla fall

2012-03-22 @ 20:01:54
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Titta in så får du se den nya modellen på barnvagn som kommit

http://senioren.bloggplatsen.se/2012/03/23/7594141-om-man-vill-ha-sex/

2012-03-23 @ 16:56:18
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0