Glad/lessen/arg/rastlös

Idag e jag nog på alla sorts humör bara för att jag känner sån oro i kroppen.
Nu har ja inte tränat på hela veckan eller jo jag va ju iväg i måndags o de e jag glad över för annars hade ja nog dött hehe eller inte då men nästan iaf.


Jag har sån oro i kroppen för jag vill träna jag vill inte vara hemma o sitta på mitt feta arsle eller så fet e den ju inte men lär ju bli om min kropp ska fortsätta att jävlas med mej.

Nu e jag så förbannat jävla less på att ha ont i armen, men nu vet jag ju iaf va de e för fel på den, jag va hos sjukgymnasten idag o hon sa att jag har muskelfäste inflamation på 2 ställen *suck*
Men vi kom fram till att jag ska fortsätta med voltaren och käka ipren och så skulle vi höras vid om ca 2 veckor för o se om de gott framåt eller om de e samma.


Men jag har iaf bestämt mej för att jag ska träna iaf men så lungt jag ja kan utan att ja får ont eller att de blir värre men tyvärr med tårar i ögona så måste jag skippa cirkelträningen. ;(
O jag som skulle ha kört full vecka nästa vecka, de e ju bara o titta sej i månen efter de.


Men jag tänker iaf gå på Måndag och tisdag för annars kommer jag o dega ihop o de har jag varken ork eller lust till. Ne nu ska jag bli frisk i min arm så jag kan leva ett normalt och aktivt liv igen.

Men ja måste ju även säja att jag fick mycket beröm av sjukgymnasten för att ja va så aktiv.
O så påpekade hon som så många andra har gjort genom åren, att ja måste sträcka på ryggen o inte gå som en hösäck haha. Men ja tycker de e svårt eftersom jag e så van o gå som en hösäck och tycker de e jobbigt o sträcka på ryggen fast jag vet att ja måste.


Föresten repotaget som ja nämde om i förra inlägget kommer att sändas imorron bitti.
Men reportern sa att hon även skulle lägga upp det på nätet så de e bare att hålla utskick.


Och idag i Timrå bladet som vi får hem i brevlådan var våran gruppledare Harriet med. =)

Blev ingen bra bild när jag scannade in repotaget i datorn men ni får stå ut med det!









Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0