Go morron!

Igår så gick ja bort till byn för att umgås lite med gubben och hans jobbarkompisar då dom hade en afterwork på atlantic. det va riktigt kul o hänga med dom ett tag, men sen när Atlantic stängde dock lite senare än dom brukar eftersom vi va kvar en stund extra. =) så va de egentligen meningen att jag, gubben o ena hans jobbarkompis skulle knalla hemöver men de bidde inte så utan hans kompis gick hem o jag, gubben o dom andra 2 gick bort till Timrå pubben där vi var kvar till 1 nån gång.


Så efter 2 cider och en drink så va jag ganska full, så snacka om att ja inte tål nå mycket innan jag går igång. men iof då blir de ju inte så dyrt heller när man går o de gör jag ju inte så ofta heller för jag ser liksom inte nöjjet med att gå ut på krogen o ännu mindre på Timrå pubben för när vi kom dit vid 10 ½ 11 snåret nån gång på kvällen så va de bara vi 4 + 2 till där.


Men tiden gick o vi hade de trevligt o så droppade det in lite mer folk under kvällen så sammanlagt så var vi max ett 10 tal personer där inne.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag så ska jag bara ta de lungt har ja tänkt mej eller kanske att jag får för mej o städa lite de beror på om ja får lust till de.

Annars så mår jag oförskämt bra o ingen baksmälla har ja heller o de känns toppen.
Känner mej mest lite trött eftersom ja vakna så tidigt eller de va de ju inte heller för klockan va ju runt 09.15 när jag vaknade.





Såhär flummig kan man se ut när man inte är nyckter. haha




Eller detta va väl egentligen ingen drink utan mer som en grogg dock en väldigt go sådan.




Cidern som ja drack, den va riktigt go fast jag tycker allra bäst om äpple men den finns ju bara som 7,0 på bolaget o sånna dricker ja inte, fast de skulle ju bli mycket billigare me tanke på att en sån o jag e packad. haha =D





De va så mycket folk inne på Timrå pubben så man fick inte plats på dansgolvet. haha
fast de jag tyckte va mest kul där inne e att i ena hörnet vid fönstret så har dom en skylt där de står "Välkommen åter". Vadå vill dom att man ska ta fönstervägen när man går?  haha





Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan, vart ligger den där Timrå Pubben?

2012-03-24 @ 10:41:57
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0