Go morron eller va man nu säjer =)

Ja, de e ju inte riktigt morron nu då utan mer lunch tid.
Men jag jag klev ju inte upp förrens för typ en timme sen.

O ja känner mej fortfarande as trött, så idag gör ja inte många knop.
Så tvätten får nog vänta tills imorron.


Igår så blev de en toppen dag/kväll, va ju och käkade Thi mat på gamla hemma kväll och de va en riktig höjdare faktikst, riktigt gott och så hade man ju trevligt sällskap med.

O sen efter att ha käkat o de så for jag o en kompis upp till eljuspåret och tog en promenad där, de va en härlig promenad men där de va meningen att vi skulle gå va de ju isbana med grus på men mest i isen, o då tänkte vi att då går vi där skidåkarna åker de gick iaf bättre men de va ju snor halt där med. Men vi va ju inte ensamna om att va ute i friska luften, det var en joggare och så va de 5st som åkte skidor med sina hundar varav en hade 2 hundar som sprang.

De va mysigt och se hur hundarna när dom spang med sin matte/husse på skidor bakom.
O de de gick ju rätt fort oxå.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glömde ju o säja de att på gamla hemmakväll så kan man nu köpa beganade dvd filmer 5st för 100kr

Fick tag på en bra film där igår (iaf har ja bara sätt en av dom 5 som ja köpte)



Tyckte att den va bra, trotts att den utspelas 1944 och att de e spanskt tal.



Ne nu ska jag ta o käka lite frukost o se om ja piggnar på mej lite.

Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där filmen har jag sett för 100 år sedan eller något. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, kommer inte ihåg den. Minns bara att jag sett den

2012-03-03 @ 18:06:52
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0