Gympa =)

De va så underbart med gympa idag, men svättigt för de va så varmt i lokalen.
de va lite för varmt för jag blev så svättig att de tom rann svätt från pannan o de va inte så underbart dirket. Fast det bästa idag var att ja kunde röra min arm utan att jag fick ont.

Så nästa vecka ska jag försöka gå och träna på onsdag eftersom det inte är nån träning på torsdagen eftersom det är skärtorsdag.
Men de blir ju iaf att mjukstarta så jag inte hamnar i samma träsk igen för det har jag ingen lusst med.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O föraa veckan så sa dom att det var sista avsittet av CSI så jag bestämde ja mej för att kolla på Maria Wern o så nu när ja skulle höja volymen på teven så gjorde jag som typ nästan alltid jo jag bytte kanal istället o vad ser ja då om inte att det är CSI så föbannat sne jag blev då men men som tur e så går de ju i repris på söndag men 00.55 så då får ja ju lov att spela in det. =)



Ne nu ska jag kolla klart på detta o sen hoppa i säng.
Ja ja inte ordagrant nu. =P

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Detta kanske är något för dig?

http://partykondomer.se/

2012-03-27 @ 10:33:45
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0