Härlig dag!

Idag så har vi haft det en riktigt härlig dag på skolan för jag har inte pluggat ett skit! =)
Nope har inte ens öppnat mina engelska böcker utan jag satt vid datorn nest intill hela tiden fram till fikat vid 10 tiden. Efter fikat så for vi iväg på bibban och där hittade jag en korg med GRATIS böcker och då hittade jag en som verkade intresant och så lånade jag 2 cd-skivor med en med "September" och en med "Helene Sjöholm"


O jag som inte skulle låna något hade jag bestämt mej innan men så bidde inte fallet men de gör inte så mycket för boken kan ja ju läsa/lyssna på när ja vill för med boken så följde det med en CD-skiva med o sen e ju boken min så kanske att ja läser den i sommar när ja åker ner till Mamma.


Efter besöket på Bibban sen så for vi ner o käka på Menkong eller hur dom nu stavar.
O där käkade vi Tahi mat jag tog en med ris och kyckling med jordnötssås och jag tyckte att de va rätt gott. och så när vi ändå va där så kollade jag efter några filmer men ja hittade bara en.





Denna film men de va inte mycket till skräck tycker jag iaf en riktig B film.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu på kvällen så for jag iväg på träning igen o idag så hade vi vikarie för Core passet så det var Anita som hade det idag o då bidde de Core/Cirkelträning o de va ganska jobbigt men ja kämpade på som vanligt och min kompis som hon fick ju för sej att vi skulle räkna tex hur många armhävningar vi han med på 45 sek. fast det bästa av allt var att jag klarade att stå i "Plankan" i 45 sek och de e jobbigt kan ja lova, för den som inte vet hur man står i "Plankan" så ska jag förklara. Jo du ska stå på under armarna och sen på tårna raklång som en planka för att förklara det lätt.




Efter Core/Cirkelträningen så va tajm för lite bastu innan Vattengympan och det va riktigt härligt.
Har ju inte bastat på 3 veckor så man han ju o glömma bort hur härligt de egentligen va.
Men Vattengympan va lika kul som alltid när Cathrin har den.

O nu e jag hemma o sitter i min soffa med fötterna på bordet. hehe Eftersom jag sitter med datorn i famnen. =)


Ne kolla lite på dumburken innan de e dags att krypa ner i sängen.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0