Hej hopp

Idag har ja vare på skolan i vanlig årdning på tisdagarna =)
På förmiddagen så läste ja om barn på förskolan och gick igenom lite saker o ting, väldigt intresant.
O på eftermiddagen så plågade jag mej själv med lite engelska igen. =)

Fast nästa Tisdag så blir de en mys Tisdag för då e Maria borta så då ska vi ha Pia hela dagen.
Maria har ja i kursen Barn och Ungdom och Pia har jag i Engelska.


Nu sen ja kom hem har ja inte gjort så mycket, men ska strax ta och påbörja maten.
O sen sköter ju sej själv praktisk taget, för ja ska värma på potatisgratäng och så korv till de.
O de e ju bara o lägga i en plåt o så in i ugnen så e de färdigt på ca 30 min. =)


När ja e klar med de så ska jag göra de allra tråkigaste på hela månaden betala mina räkningar.
O de e de värsta ja vet eller de e väl igentligen vad alla hatar att göra. haha
men men de måste ju göras vaesej man vill eller inte.


Men imorron så ska jag göra något som e kul o något som e något tråkigare.
Jag ska nämligen in på Bista då och handla mat o sen så ska jag köpa mej ett par nya dojjer (skor)
för dom ja har nu e ganska sletna.




Ne nu måste ja påbörja maten.

Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0