Hej hopp!

Denna dag har gott på halv fart tycker jag, för jag har typ gott i slowmotion vilket egentligen e rätt skönt sånna här dagar.
Men nu e jag iaf äntligen färdig med städningen o de känns skönt.

Men snart så ska jag ta hand om disken så de med blir gjort och efter de sen e de fika o efter fikat så ska jag jobba lite vid min dator.
Sen e man färdig med denna dag på jobbet =)



Efter jobbet sen så ska jag ta mej en rask promenad hem för vid 16.30 så kommer min färdtjänst o då ska jag iväg o träffa min kontaktperson.
Jag ska hem till henne idag.


Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om för vi har inte bestämt något särskilt.
Så vi får se vad som händer och fötter. haha


Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva mer så då får de va.
Kanske att jag bloggar något när ja kommer hem, de e sånt som märks.


Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0