Hej hopp gummi snopp!



hehe hade bara lust att ha denna rubrik idag!

Ohh vad jag längtar tills imorron kväll när de e träning igen.
Tänkte iaf ge mej på o träna måndag och tisdag sen blir de vila resten av veckan mot min vilja.

Vill ju bli bra i armen så jag kan börja träna igen som förut.
Visserligen så e jag mycket bättre än för en vecka sen men de e ju inte helt bra ännu.


O nu såg ja att korpen Timrå hade lagt upp en ny grupp bild på fejjan och den blev riktigt snygg men bilden blev liten så om man försöker zoma in för o se bättre så blir dom suddiga. =/

O när ja ser alla goa ledare på bilden så blir ja både lessen men ändå glad, jag blir lessen för att ja inte kan gå o träna som förut på några av passen men ändå så blir man så glad över att se dom för att dom e så goa och man kan inte göra annat än o bli glad när man träffar dom.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars ikväller så blir de lungt, ska väl försöka ta i tu med disken som jag försökt att ignorera men som påminner mej varje gång ja går in i köket. haha

Sen ikväll så blir det BB live o där vet ja inte riktigt vem som ja vill ska åka ut, jag gillar inte Hanna Widerstet eller hur hon nu stavar men samtidigt så vill ha inte att hon åker ut än men hon ska absolut INTE vinna hon e ju redan så rik och sen tycker ja att hon har frl syn på samhället som hur kan man ha fobi för fattiga människor?????????????

De fattar ja inte, men de e väl för att ja inte är nån bortskämd stockholms fjolla.





Här är ett inlägg som ja hittade på youtube från Hanna´s blogg.
Alltså hon ger mej gåshud och rysningar......uch o fy.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ne nu ska jag äta lite mat.

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjena. Inget illa menat, men jag fattar inte hur man kan titta på Big Brother. Det är ju uttjatat sedan länge. Det var ju samma sak förra gången.



Vad kan man förvänta sig av ett gäng männisor som är med i tv sådär? Ju smartare desto bättre eller? Nej, det är precis tvärtom. Alla där är ju blåst på ett eller annat vis, annars skulle det inte bli någon intressant tv.



Pax för att inte se Big Brother.

2012-03-11 @ 19:18:02
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Tjenare. Vad tycks om min nya signatur i bloggen?

Hade inget att göra en stund igår, då gjorde jag den!



Mvh Jossan

2012-03-12 @ 10:43:15
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0