Hej hopp i lingonskogen =)

Idag så har de vare en lugn o härlig dag,  de har vare skönt tycker ja me tanke på att ja har och e trötter, men ja får ju som sagt skylla mej själv eftersom ja inte kom isäng förrens vid 23.30 typ.

Ibland så önskar ja bara att nån kunde klubba mej så ja gick o la mej tidigrare och typ somna med en gång. Ne istället så ska man sitta uppe till sent på natta o sen undra varför man e så jäkla trött när klockan ringer. haha

Men iaf så började dagen som vanligt med att klockan ringde 07.00.
O då va de ju bara att försöka kravla sej upp för att stänga av den o sen höja volymen på radion så jag kunde lyssna på nyheterna.

Inte för att ja lyssnar så noga då me tanke på att ja e så trött när klockan  ringer.
När ja e klar för att ge mej av till jobbet och gott ut för att låsa dörren så kommer ja på att ja glömde broddarna men ja va så jäkla trött o seg så jag ides inte att gå upp för trappen o hämta dom så jag halkade iväg till jobbet, för de va ju snor halt på gatorna så ja höll ju på o halka flera gånger, men klara mej från att åka omkull. Så då ångrade ja mej lite att ja inte gick upp o hämtade broddarna, men men e huvuder dumt får kroppen lida.


Väl på jobbet så fick vi fika i matsalen idag för vi hade studiebesök av en som ville kolla på våra hjälpmedel, så då tog Harriet våran ena gruppledare hand om den personen.
Men de va ändå rätt mysigt att sitta i matsalen för Inger våran andra gruppledare hade dukat och gjort de lite mysigt för oss.

När dom va klara inne på Tallkotten så kunde vi gå in dit igen och då tog vi itu med våra repotage eller snarare vi klippte ut ur veckans skörd av tidningar.

Jag tycker att både dagbladet och sundsvallarn e tråkiga att läsa utom på torsdagarna då när vi ska klippa ut repotage ur dom, för då hittar ja en mass intresant.

Sjukt jag vet men sån e ja.
Fast de allra intresataste i sundvsllarn e Hälge historierna.
Jag e ju en riktig Hälge nörd. =)


Nu e de inte långt kvar förrens de e dags för mej att röra mej bort mot Böle skola för veckans sista pass med träning..ikväll e de Cirkelträning och idag så kommer inte min träningskompis för att hon skulle ha några föreldramöten på skolan, för hon e ju lärare så då måste hon ha sånt ibland.

Men ja tycker att de e så tråkigt när inte hon o jag kan träna tsm.
För vi kompar så bra ihop.
Men men jag har ju klarat det förr så varför inte ikväll. hehe.


Ne nu ska jag fixa lite här.
Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0