Hej hopp!

Go morron i stugan!

Jag vaknade första gången vid 7 tiden av att mina katter höll på, för de va tomt i matskålen så då va de bara att kliva upp och ge dom mat, sen gick ja o la mej igen.

Jag vaknade sen vid 10.30 o så har jag nu as ont i skulderbladet, vette f*n va de e jag har gjort.
Men nu e ja så j***a less på att ha ont nån stans.


Vad har jag gjort för att förtjäna detta missöde?
E de bara för att jag vill gå o träna imorron?
aja jag hoppas att de ger med sej fort.


Känner just nu mest bara för att gräva ner mej o hoppas på bättre tider.
Man kan ju inte bli annat än depprimerad när de ena avlöser det andra.
Men en sak e ju iaf possetivt o de e att min arm bara blir bättre och bättre.


Ne nu har jag klagat färdigt nu ska jag ta o käka lite frukost innan de e dags för tvättstugan.
Ska tvätta idag 13-16


Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

matslålen? Haha, är det ett ord?

Jag såg att du stavas fel, sorry ska inte försöka göra mig lustig!



skulederbaldet? Jag höll på att dö av skratt, inte riktigt... men nästan!

såg att du stavat fel även där, men ska inte göra mig lustig.



Hoppas du får en bra dag trotts att du har ont och allt det där. Krya på dig så ses vi på jobbet imorgon, om du kommer vill säga.



Snart sticker jag iväg på träning.

2012-03-11 @ 14:17:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0