Hej o Hå luden tå!

Jag kom hem nu för ca 1 timme sen nu och nu sitter ja här i min soffa och slappar.
Det var riktigt kul att va hemma hos min kontaktperson och hennes kille och jänta.

Jag och Amilia som jänta heter spelade lite spel medans Erica och hennes kulle fixade med maten.
Vi käkade hemlagad potatismos och mamma scans köttbullar med sås och lingon o grön foder till, det va riktigt mumsigt, till efterrätt åt vi chokladpudding med strössel på, o ja det var gott. =)


O kul va de att spela spel med Amilia och hon va riktigt duktig med.

 










Såhär kul hade jag och Amilia när vi spelade detta spel.


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha, oj vad mycket roligt du har haft sen jag var inne sist! Känns som om det är flera månader sen sist fast det bara gått ca två veckor😄

2012-03-29 @ 09:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0